Chì ghjè u caliper di frenu elettronicu?

U frenu di stazionamentu elettricu (EPB) hè un caliper cù un mutore supplementu (motore nantu à caliper) chì opera u frenu di stazionamentu.U sistema EPB hè cuntrullatu elettronicamente è hè custituitu da l'interruttore EPB, u caliper EPB è l'unità di cuntrollu elettronicu (ECU).

U pistone di frenu pressa i pasticci di frenu nantu à u discu di frenu, chì porta u veiculu à un arrestu.… In questu casu, l'attuazione per forza meccanica hè rimpiazzata da un signale elettricu chì attiva un servomotore, chì poi applica a forza necessaria à traversu i pistoni di frenu.

Valenu a pena ?I freni elettronici sò più affidabili chè un sistema meccanicu, liberanu u spaziu per u almacenamentu in a cunsola centrale è sguassate alcune di e cumplicazioni da u prucessu di guida.Puderanu piglià un pocu di abitudini, ma pensemu chì i benefici più di cumpensu per quessa.

Cumu installà un controller di frenu elettricu? Solu 5 Passi per installà u controller di frenu è u cablaggio!
1 、 Scollegate u cable negativu di a bateria di u veiculu.
2、Determinà induve muntarà u controller nantu à u dash.
3 、 Perforà i fori di montaggio per u supportu.
4 、 Fissà u controller di frenu in u locu.
5 、 Inserite u controller di frenu cù un cablaggio persunalizatu.

I supporti di caliper di frenu sò una parte essenziale di u sistema di frenu è accoglie i pasticci di frenu.U pistone di frenu pressa i pasticci di frenu nantu à u discu di frenu, chì porta u veiculu à un arrestu.
In più di a decelerazione convenzionale per mezu di u frenu di serviziu, a pinza di frenu posteriore accoglie ancu a funzione di u frenu di stazionamentu, chì hè rispunsevule per impedisce chì i veiculi parcheggiati si alluntanassi.
I freni di stazzione convenzionali sò attuati cù una leva di frenu à manu, induve a forza meccanica hè trasferita à a funzione di frenu di manu di a pinza di frenu per via di a leva di frenu di manu è i cavi di frenu di manu.Questu pressa i pads di frenu nantu à i dischi di frenu, è u veiculu hè impeditu di rottà.

In l'era di l'assistenza di l'automobilistica è di i sistemi di cunfortu, un altru tipu di attuazione di u frenu di stazzione hè emersu: l'attuazione di u frenu di stazzione per mezu di un servomotore elettricu.
In questu casu, l'attuazione per a forza meccanica hè rimpiazzata da un signalu elettricu chì attiva un servomotor, chì poi applica a forza necessaria à traversu i pistoni di frenu.
Quandu si rimpiazza una pinza di frenu cù un frenu di stazionamentu elettricu, ci sò uni pochi di dettagli specifichi da tene in mente paragunatu à i caliper di frenu cunvinziunali.Sottu, vi parleremu à traversu sti passu à passu.

COME SOSTITUIRE UN CALIPER DI FRENO:
PASSU 1:
Cunnette l'unità di diagnostica OBD à u vostru veiculu è seguitate l'istruzzioni per cambià a caliper di frenu.Questu generalmente implica resetting u pistone di frenu.

news1

PASSU 2:
Alzate u veiculu è sguassate i roti.

news2

PASSU 3:
Se un indicatore di usura elettrica hè stallatu, i cunnessi di u plug deve esse disinseritu.

PASSU 4:
Rilasciate i connettori di u cable per u frenu di staghjunamentu elettricu è inspeccione u cable è u connector plug per danni visibili è corrosione.

news3

PASSU 5:
Avà u tubu di frenu deve esse eliminatu da a pinza di frenu.U so impedisce l'irritazione di u fluidu di frenu chì sguassate durante u prucessu di riparazione

PASSU 6:
A pinza di frenu pò avà esse eliminata.À questu puntu, verificate s'ellu hè ancu bisognu di rimpiazzà i pasticci di frenu è i dischi di frenu.

news4

PASSU 7:
I novi pasticci di frenu è i dischi di frenu sò avà installati sempre chì anu da esse rimpiazzati.S'ellu ùn hè micca u casu, assicuratevi chì i vechji pasticci di frenu scorri lisci in a guida è ùn si imbulighjanu.Se necessariu, pulite è rilubricate.

news5

PASSU 8:
Avà stallà a nova pinza di frenu cù bulloni autobloccanti.Osservate e specificazioni di torque furnite da u fabricatore di u veiculu.

news6

PASSU 9:
U tubu di frenu hè avà fissatu in u locu nantu à a pinza di frenu cù novi sigilli.

PASSU 10:
Cunnette i connettori per l'indicatore di usura elettrica (sempre chì sò stati installati in precedenza) è cunnette a cunnessione di u cable per u frenu di stazionamentu elettricu à l'alloghji di a pinza di frenu.

news7

PASSU 11:
Purgà u sistema di frenu in cunfurmità cù e specificazioni di u fabricatore di u veiculu è verificate chì u vostru sistema di frenu hè privo di perdite.

PASSU 12:
Verificate u nivellu di u fluidu di frenu è rinfriscà se ne necessariu.Quandu fate cusì, osservate e specificazioni in e istruzioni operative di u fabricatore di u veiculu

PASSU 13:
Calibrate u frenu di stazionamentu elettricu cù l'unità di diagnostica OBD.

news8

PASSU 14:
Installa e roti è stringe i bulloni di rota à u livellu di torque adattatu in cunfurmità cù e specificazioni di u fabricatore di u veiculu.

PASSU 15:
Pruvate i freni nantu à u tester di freni è eseguite un test drive.


Tempu di post: 14-lugliu-2021