A cosa serve i calipers ?

A pinza di frenu ospita i pasticci di frenu è i pistoni di a vostra vittura.U so travagliu hè di rallentà e roti di a vittura creendu attritu cù i rotori di frenu.A pinza di frenu si mette cum'è una pinza nantu à u rotore di a rota per impedisce a rota di vultà quandu si mette nantu à i freni.

Chì succede quandu una pinza di frenu và male ? Se lasciate per troppu longu, i freni puderanu chjude cumpletamente è impediscenu chì a rota gira.Usura irregolare delle pastiglie dei freni.Se un caliper hè male, hè probabile chì i pasticci di frenu s'usanu in modu irregulare.Se vi vede chì i pasticci di frenu anu purtatu più sottili da un latu di u veiculu chì l'altru, u caliper hè prubabilmente in culpa.

Cumu sò i Calipers di Frenu Cunnessi à u restu di u Sistema di Frenu?
L'assemblea di caliper vive in generale à l'internu di a rota è hè cunnessu à u cilindru maestru per mezu di tubi, tubi è valvole chì conducenu u fluidu di frenu à traversu u sistema.Puderemu cuntinuà nantu à e pinze di frenu per ghjorni à a fine, ma mostreremu un pocu di moderazione.Eccu ciò chì avete bisognu di sapè: i vostri calipers di frenu sò assai impurtanti.

Quandu rimpiazzà i caliper di frenu?
À u tempu, in cundizioni normali di guida, u calore generatu da u sistema di frenu pò debilitatu è rompe i sigilli in i calipers.
Puderanu esse arrugginiti, contaminati o sporchi, è cumincianu à fughje u fluidu di frenu si ùn viaghjate micca regularmente.
In ogni casu, avete bisognu di verificà immediatamente i vostri freni s'ellu avete qualchissia di i seguenti:
I vostri freni sò continuamente squeaking, squealing o grinding
A vostra spia di frenu o sistema di frenu antibloccaggio (ABS) si accende
A vostra vittura strappa o tira da un latu quandu frena
Avete bisognu di pompà i vostri freni per elli à travaglià bè
U vostru pedale di frenu si sente inusualmente molle è spugnosa o dura
Avete vistu perdite di fluidu di frenu intornu à i roti o u compartmentu di u mutore


Tempu di post: 14-lugliu-2021