U mercatu di caliper di frenu di l'automobile serà un valore di $ 13 billion da 2027;

L'ingrossu di u mercatu di pinze di frenu di l'automobile hè previstu di ghjunghje à $ 13 miliardi per u 2027, secondu a nova ricerca da Global Market Insights Inc. L'automobilisti chì facenu veiculi più efficienti in carburante guidanu a crescita di u mercatu di pinze di frenu in u periodu di previsione.
Parechji pruduttori di pinze di frenu sò travagliendu per riduce u pesu generale di l'unità di frenu sviluppendu suluzioni per riduce u cunsumu di i veiculi è l'emissioni di carbonu risultanti è a materia particulata. Queste soluzioni ponu include l'usu di metudi per riduce a massa di caliper è migliurà a funzione di caliper senza minimizzà u rendiment da Definizione di e novi caratteristiche di accoppiamenti di pistoni è guarnizioni è novi cuncetti per ottimisà i sistemi di scorrimentu di pad. L'attività di innovazione è di ricerca permettenu à i ghjucatori di l'industria di stà à galla in mezzo à una feroce cumpetizione, guidandu cusì a crescita di u mercatu di pinze di frenu di l'automobile.
U segmentu di pinze di frenu flottante tistimonerà un CAGR di più di 3.5% in u mercatu di pinze di frenu di l'automobile. I caliper di frenu flottanti sò improbabile di esse aduttati da i fabbricanti di l'automobili è a so cota di mercatu in l'industria globale di pinze di frenu di l'automobile hè prevista per calà in u periodu di previsione. U muvimentu di caliper flottante hè un muvimentu in è fora. Stu tipu di rotor hà almenu dui pistoni in l'internu. U sviluppu attuale di i freni di discu flottante pare esse focu annantu à u risultatu di i tassi di crescita più bassi paragunatu à i tipi fissi.
L'America di u Nordu hà cunsideratu più di 20% di i rivenuti di u mercatu di caliper di frenu di l'automobile in 2020. Questu hè principalmente duvuta à una alta dumanda in i paesi sviluppati cum'è i Stati Uniti. L'alta dumanda hè stata attribuita à un aumentu di u numeru di veiculi nantu à a strada un aumentu di a vendita di veiculi commerciali ligeri. A pupularità crescente di i freni di discu in i vitture di passageru hà da guidà più a generazione di rivinuti. Canali di distribuzione forti, chì offre i prudutti attraversu e plataforme in linea hè un altru fattore per aumentà a cuscenza di u produttu annantu à u tempu di previsione.
I principali attori in u mercatu di pinze di frenu di l'automobile si concentranu in cullaburazioni o partenarii cù i fabricatori di vitture per u sviluppu di i prudutti è a vendita diretta di i prudutti.


Tempu di Postu: 10-Jan-2022