Frenu di Parking Elettricu nantu à a Strada di Standard - Nove Tendenze

U frenu di pinza elettricu include un trasportatore à u quale sò muntati un paru di piastre di cuscinetti, una carcassa di caliper chì hè montata in modu scorrevule à u trasportatore è hè furnita cù un cilindru chì cuntene un pistone, una unità di fusu chì include una vite chì penetra in una parte posteriore di u pistone. cilindru è hè cunfiguratu per rotà ricevendu forza di rotazione da un attuatore è una noce chì hè ingaghjata à viti cù a vite in u pistone è cunfigurata per avanzà è retrocede secondu a rotazione di a vite in modu di pressurizà u pistone è liberà a pressurizazione, un elementu di fissazione fissatu à una superficia periferica interna posteriore di u pistone, è un elementu elasticu chì hà una estremità supportata da a noce è l'altra estremità supportata da l'elementu di fissazione è cunfigurata per rinvià u pistone à a pusizione originale quandu u frenu hè liberatu.

U Frenu di Parking Elettricu (EPB) hè statu introduttu in l'annu 2000. cù un attuatore integratu di caliper, cuntrullatu da un ECU standalone.À u listessu tempu, una varietà di architetture di sistema è attuatori cù diverse tecnulugia sò stati sviluppati.Tiracavi, Motore nantu à Caliper, Tamburu in Hat EPB.In u 2012, u boom hà iniziatu - cun una cuncentrazione in sistemi integrati di caliper è cù una integrazione di l'ECU in u sistema ESC.

I novi tendenzi necessitanu EPB per diverse ragioni - cunsulazione è standstill cuntrullabile sò dumandati.Allora i sistemi EPB anu da esse adattati à a nova situazione.
Cù l'influenza di a situazione cummerciale, i sistemi EPB è l'attuatori anu da esse vistu sottu novi aspetti - standardizazione, scatuli modulari è simplificazione sò i miri.
Un sguardu nantu à e soluzioni di u sistema è di l'attuatori mostra un modu per cumpiendu questi requisiti, purtendu EPB in a strada di un Standard.

Tempu di post: 11-aug-2021