Chì ghjè u frenu di stazionamentu elettronicu?

Chì ghjè u frenu di stazionamentu elettronicu?

Un frenu di parcheghju elettronicu (EPB), cunnisciutu ancu com'è frenu di parcheghju elettricu in l'America di u Nordu, hè un frenu di parcheghju cuntrullatu elettronicamente, induve u cunduttore attiva u mecanismu di mantene cù un buttone è i freni di frenu sò applicati elettricamente à e roti posteriori.Questu hè realizatu da una unità di cuntrollu elettronicu (ECU) è un mecanismu di attuatore.Ci sò dui miccanismi chì sò oghji in pruduzzione, sistemi Cable puller è sistemi integrati Caliper.Sistemi EPB pò esse cunsideratu un subset di tecnulugia Brake-by-wire.

I sistemi di frenu elettricu includenu sistemi chì anu dispositi chì operanu cù energia elettrica quandu u cunduttore opera u frenu per piantà a vittura o per travaglià per cunnette trà i dispositi.I freni di fundazione equipati di attuatori elettrici sò divisi in freni di serviziu elettrici è freni di stazionamentu elettrici.

epb

Caratteristiche di u frenu di parcheggio elettricu

  • Invece di a palanca di parcheghju convenzionale, chì richiede chì u cunduttore opera cù a manu o u pede, u frenu di parcheghju elettricu pò esse ingaghjatu o liberatu cù un interruttore.Stu sistema rializeghja u funziunamentu di u frenu di stazionamentu senza fastidiu.
  • A funzione di frenu automaticu impedisce di scurdà di frenà quandu parcheghja o di rinunzà u frenu quandu si parte, è serà ancu pussibule di rializà a funzione di parcheghju automaticu in u sistema di frenu automaticu, risultatu in una sicurezza è cunfortu megliu.
  • E leve di parcheghju convenzionale è i cavi diventanu inutili, è a libertà di disignu aumenta intornu à u cockpit è u layout di u veiculu.

 


Tempu di Postu: Nov-06-2021