Frein di stazionamentu elettricu (EPB)

BIT cuntinueghja à mette u so sigillo di qualità in l'Aftermarket grazia à u so portafoglio rivoluzionariu Electric Park Brake (EPB), chì hè in a so quinta generazione è copre parechje piattaforme impurtanti cumprese Renault, Nissan, BMW è Ford.

Inizialmente lanciatu in u 2001, uBIT Electric Park Brake hà avà ghjuntu à a tappa di sessanta milioni di unità prodotte in u mondu - provaBIT'A capacità di esse sempre à l'avanti di a tecnulugia induve a sicurezza di u cunduttore è u cunfortu importa.

L'EPB hè impurtante in i veiculi di passageru perchè permette à i cunduttori di attivà un sistema di mantene per mantene u veiculu fermu nantu à i gradi è e strade piane.

I nostri freni elettrici di stazionamentu:

Offre un cunfortu di guida megliu

Permette più libertà in u disignu di l'internu di u veiculu

In i sistemi integrati di caliper, furnisce una cunnessione trà l'attuazione idraulica di u frenu di pedale è u frenu di stazionamentu attuatu elettricamente.

Assicurà una putenza di frenu ottima in tutte e cundizioni è riduce u tempu d'installazione per l'assenza di cavi di frenu à manu

Sistemi integrati Caliper

U sistema integratu EPB hè basatu annantu à una Unità di Control Elettronica (ECU) è un mecanismu attuatore.A pinza di frenu stessu furnisce una cunnessione trà l'attuazione idraulica di u frenu di pedale è u frenu di stazionamentu attuatu elettricamente.U mecanismu di mantene hè attivatu da u cunduttore per mezu di un buttone, chì à u turnu face chì i pasticci di frenu applicà elettricamente à i freni posteriori.

U frenu di stazionamentu hè operatu da l'attuatore, chì hè viti-fissatu direttamente à a carcassa di a pinza di frenu, è attuatu da un interruttore in l'internu di u veiculu.Chì elimina a necessità di leva di frenu di manu è cavi, chì furnisce parechji vantaghji cum'è una stanza più grande in u veiculu, una stallazione più simplice di EPB nantu à i veiculi, a prevenzione di prublemi ligati à l'usura meccanica o i prublemi di temperatura.Tuttu chistu si traduce in ultimamente in una migliione di a putenza di frenu in tutte e cundizioni.

Una vasta gamma di opzioni: EPB o Kit di riparazione di attuatoreVi prupunemu tramindui

L'attuatore, cum'è un cumpunente elettricu, hè sempre sottumessu à una usura estrema è pò dunque fallu prima di u caliper.U nostru Kit di Riparazione di l'Attuatori hè a suluzione ghjusta per voi per simplificà a riparazione di i freni di stazzione elettrici in un modu costu-efficace.EPB cum'è una unità pre-assemblata custituita da una carcassa di caliper è un attuatore o u nostru Kit di Riparazione di l'Attuatore cum'è una alternativa economica per una riparazione rapida..

Sicurezza in ogni locu, ogni volta

L'EPB dà u so megliu in situazioni d'emergenza è difficili, pruvendu una volta di piùBIT'L'impegnu cuntinuu di migliurà a prestazione generale di u sistema di frenu è a sicurità è u cunfortu di u cunduttore.In casu di un fallimentu di u sistema idraulicu, per esempiu, i roti posteriori sò frenati alternativamente, evitendu una eventuale rottura di u veiculu causata da un asse posteriore bluccatu.

Inoltre, l'EPB quandu hè equipatu di un sistema di assistenza à l'allughjamentu pò implementà una funzione di hill-hold per prevene u rollback di u veiculu.Infine, u sistema pò detect l'eventi di stalling di u mutore è impedisce chì a vittura si vulterà in daretu, chjudendu automaticamente u frenu di stazionamentu.

NOTA: e caratteristiche supplementari ponu varià secondu u fabricatore di u veiculu

EPB in poche parole

UBIT A gamma EPB include EPB standard è EPB integrata (o EPBi).EPBi riduce u nùmeru di ECU necessarii per via di a so integrazione cù u sistema di cuntrollu elettronicu di stabilità è rende sta tecnulugia più accessibile per i segmenti di veiculi più chjuchi.

Grazie à u nostru innovativu EPB, u veiculu pò prufittà di i seguenti:

Frenata d'urgenza : assicura una frenata sicura di a vittura finu à l'arrestu, chjudendu è aprendu i freni di stazionamentu in rapida successione (simile à a funzione ABS);

Serratura di sicurezza di u zitellu: quandu l'ignizione hè spenta, u frenu di stazionamentu ùn pò esse liberatu;

Mantenimentu automaticu: u frenu di stazionamentu pò esse applicatu automaticamente appena u cunduttore'A porta hè aperta o l'ignizione hè spenta;

Cuntrullatu elettronicamente: EPB pò travaglià cù una varietà di sistemi di veiculi è sensori per migliurà u rendiment di sicurezza;

Nisun bisognu di cable: l'assenza di una leva di frenu a manu è di i cavi permettenu una più libertà per u stilu di l'internu è simplificà l'installazione EPB nantu à i veiculi.


Tempu di posta: 17-aug-2021